15 jaar CloseContact

15 years of CloseContact 15 jaar CloseContact

Van database marketing naar digital 360 en verder

Dit jaar (2022) bestaat CloseContact 15 jaar. In die 15 jaar heeft datagedreven, digitale marketing een enorme ontwikkeling doorgemaakt, en wij ook. Wat begon in 2007 met ondersteuning op het gebied van database marketing en e-mails voor de internationale marketingcampagnes van onze klanten, is uitgegroeid tot onze huidige 4 core servicesStrategyData ScienceMarketing Automation en Digital 360 Platforms.

In 2015 werd CloseContact Partner van Salesforce voor Marketing Cloud. We zijn inmiddels een van de toonaangevende Salesforce Consulting Partners. Omdat we veel tijd en energie in opleidingen steken, beschikken we over gecertificeerde experts voor alle onderdelen van de Marketing Cloud en een aantal andere Salesforce producten.

We hebben ook expertise op het gebied van cross-cloud oplossingen. Hierbij leggen wij de focus op Salesforce Marketing Cloud en Pardot, al dan niet in combinatie met andere Salesforce Clouds, zoals Service of Sales, maar ook in combinatie met externe applicaties, databases en eCommerce platforms.

Brede expertise

CloseContact voelt zich thuis in diverse sectoren als retail, de maakindustrie, financiële en professionele diensten, life sciences en nog veel meer. Bekijk hier voor wie wij zoal werken en lees meer over geselecteerde cases. In onze listing op de Salesforce App Exchange vind je informatie over onze Salesforce expertise en reviews van onze klanten.

Met onze flexibel inzetbare teams van experts en door samenwerkingsverbanden zoals Cloud Partners, leveren wij maatwerk voor implementaties en optimalisaties van Salesforce Marketing Cloud en Pardot. Indien gewenst zorgen we ook voor custom databases, databases, middleware, business intelligence en managed services.

Het Salesforce platform blijft zich ontwikkelen en uitbreiden en wij gaan daarin mee. Hieronder meer over de drie nieuwste Salesforce producten waarvoor wij gecertificeerd en geaccrediteerd zijn.

Salesforce CDP

Nu het gebruik van Third Party Data, zoals je die krijgt uit cookies en trackers, steeds meer beperkt, zo niet onmogelijk wordt, is een Customer Data Platform (CDP) een essentieel onderdeel van je bedrijfsstrategie.
Salesforce CDP is de plek waar je data uit meerdere kanalen en databases verzamelt en verwerkt tot een eenduidig klant-ID.

De meeste customer journeys bevatten meer dan drie kanalen (bijvoorbeeld e-mail, website en mobiele app). In het CDP staat al je eigen (first party) data uit verschillende kanalen op één centrale plek. Met de inzichten uit deze data, die in real-time beschikbaar zijn, kun je klanten echt persoonlijke en relevante boodschappen sturen bij elke interactie. Je kunt een dialoog, die begon met een e-mailcampagne, voortzetten op je website en zelfs offline, in je winkel. Bekijk hier een videodemo van Salesforce CDP

Interaction Studio

De Salesforce tool voor Real Time Interaction Management (RTIM). Interaction Studio verzamelt data uit interacties op je website, via e-mail, offline, of in een mobiele app. Zo kun je bijvoorbeeld een klant die een artikel ter reparatie bij je serviceafdeling heeft ingeleverd, op de hoogte houden van de voortgang bij een volgend bezoek aan je website. Of via je app een persoonlijke aanbieding doen aan een klant die je winkel bezoekt. Bekijk hier een korte demo.

Datorama

Datorama is een end-to-end intelligence platform, voor en door marketeers. Datorama maakt gebruik van AI en machine learning om data uit al je kanalen bij elkaar te brengen en automatisch te verwerken tot inzichten in je KPI’s en ROI. Met Datorama kun je dashboards bouwen om je inzichten eenvoudig te visualiseren en te delen buiten de Marketing Cloud. Bekijk hier een korte video over Datorama.

Meer weten?

Wil je meer weten over deze Salesforce oplossingen of wil je een meer op jouw organisatie toegesneden demo? Neem via onderstaande knop contact met ons op. Onze gecertificeerde experts helpen je graag verder!

 
VISIT OUR TECH BLOG:
WWW.MARKETINGCLOUD.TODAY

Deze website plaatst functionele cookies en trackers om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers.

VISIT OUR TECH BLOG: WWW.MARKETINGCLOUD.TODAY