The World Tour strijkt neer in Expo Greater Amsterdam
De AI, Data, & Trust Revolution was het thema van de Salesforce World Tour die op 18 april 2024 Nederland aandeed. CloseContact was voor het eerst aanwezig onder de vlag van Deloitte Digital, waar we sinds 1 maart deel van uitmaken. Deloitte Digital was dit jaar Innovator Sponsor van het event.
In de opening keynote speech leerden we over de stand van zaken van AI voor Business. Hoewel we volgens de Gartner Hype Cycle nog dicht bij de Top van Overdreven Verwachtingen zitten, doemt de kuil van de Desillusie al op. Maar volgens Ed Thompson, SVP Global Influencer Strategy bij Salesforce, moeten we juist nu doorzetten! Het gaat echt de goede kant op met AI voor business. Salesforce’s Einstein 1 is een voorloper op het gebied van Trust, met ingebouwde veiligheidsfuncties. Ben Woldring van Bencom (bekend van vergelijkingssites Bellen.com en Gaslicht.com) en Véronique van Houwelingen van Air France-KLM vertelden hoe zij al gebruik maken van de mogelijkheden van AI.
In de tweede sessie van de ochtend op het Ecosystem Stage, presenteerde CloseContact’s Solution Architect Daniëlle Smit de Lifecyclemarketing die wij samen met KLM uitvoeren in Salesforce Marketing Cloud. Met de nadruk op win-back en retentiecommunicatie.
In andere sessies en keynotes op de verschillende podia kwamen onder andere onze klanten Kamer van Koophandel (KVK) en Gemeente Amsterdam aan het woord.
De Campground is traditioneel de plek waar je tijdens de Salesforce World Tour kunt kennismaken met het Salesforce platform en uitgebreid kunt netwerken met Salesforce Partners in de Sponsor Booths.
Ook deze editie van de Salesforce World Tour was weer geslaagd, mede dankzij de harde werkers van de catering en schoonmaakploegen.
Meer weten over het Salesforce ecosysteem op het gebied van Marketing en Commerce? neem contact met ons op. Wij helpen je verder!