Alle items op ons blog



Salesforce Marketing Cloud Intelligence
Datorama powered platform of rapportage in SFMC, wat past bij jou?






Gmail Tabs: wil je wel of niet in de ‘reclame’ inbox?
Zo zorg je ervoor dat je e-mail wordt opgemerkt

Een loyalty App voor Salesforce
Nu in de Salesforce AppExchange: VANEIGENS Engagement Hub

Nieuwe partner: CloseContact en IQVIA
CloseContact is partner van IQVIA Technologies, The Human Data Science Company™.

CloseContact presenteert: Tech Blogs
Een serie artikelen waarin we dieper ingaan op de Salesforce Marketing Cloud.

CloseContact + VANEIGENS = Cloud Partners
Simpele oplossingen voor complexe Salesforce cross-cloud projecten

CloseContact is verhuisd
We waren al een tijdje op zoek naar een groter en mooier kantoor en hebben dat gevonden aan de overkant!


Het Salesforce Partner Navigator Program
Salesforce Specialist Navigator Level I en II


E-mail zorgt voor meer winkelbezoek
CRM manager Blokker Arjen Veerman: ik wil een digitale slag slaan

Koffiedikkijken: Marketingtrends in 2020
“Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat”


Customer Journey Mapping: 10 tips
Besteed aandacht aan de totale klantreis Veel merken doen hun best om specifieke touchpoints op de customer journey, zoals het winkelmandje of het betaalproces, te optimaliseren.

Koning e-mail zit stevig op de troon
Het meest effectieve kanaal voor reclame Nederlanders krijgen het liefst aanbiedingen en nieuws van hun favoriete winkels en merken in een e-mail. Reclame op social media


Nominatie voor KLM “Earn your Stripes
Reactivatiecampagne op nominatie Dutch Interactive Award

Spring over de Engagement Gap
Gaapt er een kloof tussen jou en je klant? Dit kun je eraan doen

Instore tracking, redt techniek de winkelstraat?
Omnichannel winkelen en etalagepoppen die terugkijken

Ambient User Experience in de praktijk
Alle kanalen verbinden voor optimale klantervaringen

Online marketing door webshops kan beter
De open- en klikrates voor mails van webshops staan niet in verhouding tot de gemiddelden uit de DDMA Nationale E-mail Benchmark,


Je luistert, maar hoor je ook?
Merken geloven dat ze naar hun klanten luisteren. Maar horen ze echt wat die klanten zeggen?

Ridder zonder vrees of blaam
Uw Data Protection Officer waakt over persoonsgegevens en privacy

Artificial Intelligence en machine learning
Zegen voor de mensheid of “Judgement Day”?

Fakkeldrager of achterblijver?
Fakkeldragers zijn Chief Marketing Officers die voorop lopen, vaak te vinden bij succesvolle merken.



A.I. voor marketing: de praktijk
Einstein en Watson denken voor ons, kunnen we ons verstand thuislaten?



Marketing nu: alleen datagedreven
Global review of Data-driven Marketing and Advertising 2016



Tijd voor de Campagne Supernova
De nieuwe generatie marketing campagnes straalt als nooit tevoren.


De Dutch email benchmark 2016 is er
DDMA presenteert jaarlijkse rapportage e-mail campagnes De Dutch email Benchmark van de DDMA (Data Driven Marketing Association) is gebaseerd