Marketing Cloud Account Engagement (voorheen Pardot)

Pardot

Wat is Marketing Cloud Account Engagement?

Marketing Cloud Account Engagement (voorheen Pardot)  is een Salesforce platform voor B2B marketing automation. Met Marketing Cloud Account Engagement krijgen marketing- en salesafdelingen de beschikking over een reeks krachtige tools om data te gebruiken voor automatische marketing, om meer en betere leads te genereren en om de ROI van hun campagnes te berekenen.

Ontdek waar je prospects en leads zich bevinden en wat ze bezighoudt. Met deze kennis kun je vervolgens journeys en campagnes ontwikkelen om ze de juiste boodschap op het juiste moment te bezorgen. Automatische leadscoring zorgt ervoor dat je salesafdeling alleen de meest waardevolle en hotste leads aangeboden krijgt, die klaar zijn voor de deal. Met de ingebouwde Reports-functie kun je al je marketingactiviteiten analyseren en eenvoudig je ROI uitrekenen en verantwoorden.

Bekijk onze case over Webfleet Solutions om te zien hoe wij Pardot voor onze klanten laten werken. 

Automation

Versnel en optimaliseer het traject van prospect via lead naar klant. Stuur e-mails en andere berichten automatisch op basis van triggers als tijd, interactie of aangepaste parameters. Marketing Cloud Account Engagement kent automatisch een waarde toe aan je leads en maakt het makkelijk om je campagnes te personaliseren met dynamische content.

Campagnetools

In het Account Engagement platform vind je alle tools om eenvoudig, zonder code te hoeven schrijven, formulieren, landingspagina’s en e-mails te maken. Gebruik data om je communicatie persoonlijker te maken, op maat gemaakte aanbiedingen te doen en naadloos je lead nurturing aan te passen aan nieuwe informatie.

Rapportage

Integreer SEM en SEO om je ROI te bepalen. Controleer de kwaliteit van je funnel en zie meteen waar je pipelijn hapert en hoe je de boel weer op gang krijgt. Je kunt individuele deals herleiden naar specifieke marketing activiteiten en het succes van je campagnes per kanaal bekijken.

Ingebouwde AI

De ingebouwde Artificial Intelligence van Einstein helpt je bij al deze taken, door data uit diverse bronnen te combineren. Einstein kan je bijvoorbeeld adviseren over next best actions en je campagnes analyseren om uit te vinden wat het beste scoort.

Meer weten over de mogelijkheden van Marketing Cloud Account Engagement? Neem contact met ons op, wij helpen je graag om je B2B marketing naar een hoger plan te tillen met alle informatie of een gratis demo.

Meer B2C gericht met veel doelgroepinteracties, een hoog volume aan data, een hoge mate van complexiteit en veel verschillende kanalen? Dan is de Salesforce Marketing Cloud interessant voor je.

GRATIS DEMO OP MAAT

Benieuwd naar het krachtigste platform voor datagedreven B2B lead scoring en marketing? Vul het contactformulier in en vul alvast je vragen en wensen in. Onze experts geven je graag een op maat gemaakte demo van Pardot.