WEBFLEET SOLUTIONS
CloseContact heeft voor Webfleet Solutions de inrichting en implementatie van Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (voorheen Pardot) verzorgd, inclusief migratie van data en content uit een bestaand systeem.
KLANT:
Webfleet Solutions (onderdeel van Bridgestone) levert oplossingen waarmee professionele bestuurders en bedrijven hun voertuigen effectief kunnen beheren. Inzichten uit de verzamelde data worden beschikbaar gesteld in online portals, apps of interfaces die ook in andere systemen kunnen worden geïntegreerd.
DOEL:
Effectievere lead generation mogelijk maken met B2B marketing automation platform Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (voorheen Pardot). Vanwege het binnenkort verlopen van de licentie voor het legacy systeem lag er, als extra uitdaging, een harde deadline voor de migratie van data, lopende campagnes en bestaande content.
WERKZAAMHEDEN:
Inrichting en implementatie van Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (voorheen Pardot) volgens de wensen en specificaties van Webfleet Solutions. Migratie van data, engagement flows, e-mails, selecties en content vanuit het oude systeem. Creatie van dynamische content.
KLANT: WEBFLEET SOLUTIONS
online: WEBFLEET.COM