Alle artikelen op ons blog
Salesforce World Tour Nederland 2024
The World Tour strijkt neer in Expo Greater Amsterdam
Is Salesforce Account Engagement nieuw voor je?
Een simpele use case stap voor stap uitgelegd
CloseContact presenteert: Tech Blogs
Een serie artikelen waarin we dieper ingaan op de Salesforce Marketing Cloud.
Salesforce Marketing Cloud Intelligence
Datorama powered platform of rapportage in SFMC, wat past bij jou?
Salesforce Live Netherlands 2022
Ontmoetingen in Utrecht Op 28 juni was het zover: eindelijk vond er weer een Salesforce Live event plaats in Nederland.
Gmail Tabs: wil je wel of niet in de ‘reclame’ inbox?
Zo zorg je ervoor dat je e-mail wordt opgemerkt
E-mail zorgt voor meer winkelbezoek
CRM manager Blokker Arjen Veerman: ik wil een digitale slag slaan
Nieuwe partner: CloseContact en IQVIA
CloseContact is partner van IQVIA Technologies, The Human Data Science Company™.
Het Salesforce Partner Navigator Program
Salesforce Specialist Navigator Level I en II
Koffiedikkijken: Marketingtrends in 2020
“Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat”
Customer Journey Mapping: 10 tips
Aandacht voor de totale klantreis Veel merken doen hun best om specifieke touchpoints op de customer journey, zoals het winkelmandje of het betaalproces, te optimaliseren.
Koning e-mail zit stevig op de troon
Het meest effectieve kanaal voor reclame Nederlanders krijgen het liefst aanbiedingen en nieuws van hun favoriete winkels en merken in een e-mail. Reclame op social media
De verkeerde interpretatie van de customer journey
Misinterpretatie van de customer journey is de olifant in de kamer
Nominatie voor KLM “Earn your Stripes
Reactivatiecampagne op nominatie Dutch Interactive Award
Spring over de Engagement Gap
Gaapt er een kloof tussen jou en je klant? Dit kun je eraan doen
CloseContact is verhuisd
We waren al een tijdje op zoek naar een groter en mooier kantoor en hebben dat gevonden tegenover ons oude kantoor!
Instore tracking, redt techniek de winkelstraat?
Omnichannel winkelen en etalagepoppen die terugkijken
Ambient User Experience in de praktijk
Alle kanalen verbinden voor optimale klantervaringen
Je luistert, maar hoor je ook?
Merken geloven dat ze naar hun klanten luisteren. Maar horen ze echt wat die klanten zeggen?
Ridder zonder vrees of blaam
Uw Data Protection Officer waakt over persoonsgegevens en privacy
Artificial Intelligence en machine learning
Zegen voor de mensheid of “Judgement Day”?
Online marketing door webshops kan beter
Open- en klikrates staan niet in verhouding tot de gemiddelden
A.I. voor marketing: de praktijk
Einstein en Watson denken voor ons, kunnen we ons verstand thuislaten?
Fakkeldrager of achterblijver?
Fakkeldragers zijn Chief Marketing Officers die voorop lopen, vaak te vinden bij succesvolle merken.
Tijd voor de Campagne Supernova
De nieuwe generatie marketing campagnes straalt als nooit tevoren.